پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228469
اميدواريم که شعار هر ايراني يک مهارت را محقق سازيم
تاریخ انتشار : 1396/05/06 16:42:01
نمایش : 1145
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان گفت: اميدواريم که شعار هر ايراني يک مهارت را محقق سازيم و به مهارت‌هاي فني حرفه‌اي رو کنيم وآموزشهايي لازم را فرابگيريم.
محمود تقي پور  در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود:خرسنديم  که توانستيم در نمايشگاه دستاوردهاي هنري کارآموزان آموزشگاه‌هاي  آزاد شهرستان  فارسان که زير نظر  سازمان فني و حرفه‌اي  فعاليت دارند حضور پيدا کنيم  واژ دستاوردهاي اين عزيزان بازديد کنيم

وي در ادامه افزود:با توجه به اينکه هفته‌اي که در آن  قرار داريم هفته ترويج مهارتهاوآموزشهاي  فني و حرفه است اميدواريم که شعار هر ايراني يک مهارت را محقق سازيم و به مهارت‌هاي فني و حرفه‌اي رو کنيم وآموزشهايي لازم را فرابگيريم.

وي اظهار داشت:در هفته ترويج آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي 6 مرداد به نام روز کارآفريني و ترويج مهارت‌هاي  فني و حرفه‌اي نام‌گذاري شده است  که اميدواريم در اين راستا قدم‌هاي مثبت برداريم  و به ترويج مهارت‌ها کمک کنيم و اين روز را خدمت مروجين اين مهارت‌ها تبريک عرض مي‌کنيم

خاطرنشان شد:در نمايشگاه  دستاوردهاي هنري  بالغ‌بر 1000 اثر در قالب حوزه‌هاي مختلف در بخش آزاد و دولتي به معرض ديد علاقه‌مندان  گذاشته‌شده است و از همه عزيزان و علاقه‌مندان به  اين هنرها  دعوت مي‌شود از اين مهارت‌ها ديدن و شعار هر ايراني يک مهارت را محقق سازند و در اولويت قرار دهند.

رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان در آستانه ششم مردادماه روز ملي کارآفريني و آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي ضمن تبريک اين روز خجسته از تلاش همه کارکنان  فني و حرفه‌اي شهرستان فارسان تشکر و قدرداني نمود.
علي انصاري ضمن ارائه گزارش عملکرد 4 ماهه مرکز فارسان در بخش‌هاي مختلف از طرح‌هاي قابل‌اجرا در شهرستان همچون طرح روستاي بدون بيکار در فيل آباد و کران، کارآموزي در محيط واقعي کار، تشکيل شوراي مهارت شهرستان خبر داد.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html